Producenten

Factoren zoals maatschappelijke veranderingen en een overvolle markt van aanbieders hebben een enorme impact op de keten en vragen om verandering. Hierdoor wordt er van de levensmiddelenindustrie een hoge mate van flexibiliteit verwacht door vooruit te kijken en snel te reageren.

Wij helpen jou

drukke straat met verschillende mensen, wat diversiteit en een multiculturele samenleving en maatschappij weergeeft

Reageren op maatschappelijke veranderingen

Om tijdig de juiste beslissingen te kunnen nemen in organisatie en proces, is inzicht nodig in maatschappelijke ontwikkelingen.

Verschillende soorten rassen champignons en paddenstoelen

Inhoud te geven aan gezonder voedsel

Door een groeiende vraag naar gezonder voedsel is het voor de voedingsindustrie essentieel in te spelen op trends zoals Nutri-Score en clean label. 

Sustainability Development Goals

Verantwoord te ondernemen

Consumenten worden steeds bewuster en hechten meer waarde aan transparantie, wat resulteert in gedetailleerde wetgeving over verpakking, herkomst, processen en productverbeteringen.

business development en markt potentieel memo of post-it

Richting geven aan strategische doelen

Dit vraagt om een helder plan voor het stroomlijnen van sales, marketing en NPD processen.  

Lamb Weston logo

Scherpe positionering

Lamb Weston: ''Help ons bij het scherper positioneren van onze visie aardappelproducten in retail.“

Boermarke logo

Everyday Icecake

Boermarke: “Ontwikkel en introduceer afgeronde new business concepten voor retail en/of foodservice.”

Een selectie van onze klanten