Van der Moolen Foodgroup

“ Hoe kunnen we het verhaal van Van der Moolen nóg beter vertellen aan potentiële klanten in foodservice? ”

Van der Moolen Food is dé specialist op het gebied van droge en verse noedels, pasta en rijst en is actief in industrie, retail en foodservice. In Nederland is ze uitgegroeid tot volwaardige partner voor de industrie. Dit succes wilde ze op korte termijn graag uitbouwen in foodservice in Nederland (en op de lange termijn voor retail, foodservice & industrie in Noord-West Europa). De vraag was dan ook een scherpe strategische digital salesaanpak te schrijven waarbij ze het verhaal van VDM breder en beter konden vertellen.

Aanpak

Op basis van een kick-off sessie zijn de doelstellingen en belangen van VDM bepaald. Om vervolgens in een workshop de klantroutes en contactmomenten (van huidige en potentiële doelgroepen) in kaart te brengen. Op basis van de inzichten zijn 4 oplossingsrichtingen bepaald en (digital) sales campagnes opgesteld en opgeleverd.

Ga naar de website van Van der Moolen Foodgroup