strategie & visie
Hoe beoordeel je in welke markt & categorie groei zit voor jouw business?
In de huidige tijd is het best complex juiste keuzes te maken voor je eigen business of categorie. Zowel technisch, commercieel, als ook organisatorisch. Wij helpen jou op markt-, categorie- en productniveau de juiste strategische keuzes te maken en door te vertalen in concrete plannen & acties.
Wij geloven dat kleine veranderingen al kunnen zorgen voor groei en verbetering. Maar dan wel volgens een praktische, stapsgewijze aanpak en altijd onderbouwd vanuit verschillende inzichten vanuit klant, markt én consument.
Wij helpen je met het uitwerken van een haalbare en heldere business case voor jouw klanten in foodretail of foodservice. Pas dan kun je écht aan de slag.
In een overvolle markt is het meer dan ooit belangrijk om klanten en prospects de toegevoegde waarde van jouw organisatie & assortiment uit te kunnen leggen en op de juiste manier te positioneren.
Vanuit verschillende inzichten komen we samen met de klant tot een heldere portfoliostrategie, waarin de rol van elk product duidelijk is.
Wij kijken altijd vanuit verschillende invalshoeken naar de categorie, want alleen zo kunnen we samen met de klant tot relevante categorievisies komen én net dat stapje extra zetten.