Insights & data

Foodatelier insights - blok 1

Snel herkennen van ontwikkelingen en trends

Inzichten uit harde & softe data en trends zijn essentieel om tot nieuwe concepten & doordachte oplossingen te komen. Hiervoor gebruiken we verschillende formats, waarbij elk format in andere inzichten kan voorzien. Een mooi voorbeeld hiervan is ons eigen insights dashboard.

Trend-, markt- en consumentenrapportages

Wij kijken niet enkel naar de categorie van bestaande business; uit andere productcategorieën en (internationale) markten kunnen we veel leren. Juist die inzichten helpen om op een andere manier naar nieuw te kijken. Hiervoor gebruiken we interne én externe bronnen.

  • Marktverkenning B2B en B2C
  • Foodatelier insights dashboard
Ontdek de mogelijkheden!
Consumentenonderzoek

Een product-idee of concept voorleggen aan de consument? Stel vragen aan jouw doelgroep en kom tot inzichten en dieperliggende motieven en behoeften van de consument.

  • Online panelonderzoek: FA testpanel
  • Kwalitatief consumentenonderzoek (focusgroep en/of shopperonderzoek)
Ontdek de mogelijkheden!

Contact


ADRES
Bosuilstraat 11 (Menko pand)
7523 BJ Enschede
Nederland

Routebeschrijving

TESTPANEL
Wil je aan de basis staan van de ontwikkeling
van nieuwe food producten?

Ja, ik wil bij het testpanel