Private label & merk
De impulsieve consument en klant verandert constant in haar wensen en behoeften. Voor ons is het dan ook heel logisch dat inzichten over diezelfde eindgebruiker een belangrijke rol hebben in onze aanpak voor de producerende industrie (zowel private label als merk). Ontdek wat wij voor hen hebben betekend!
werken voor




























![Santa Maria]](https://hetfoodatelier.nl/wp-content/uploads/2022/02/Santa-Maria-5-150x150.png)









Prepain
Verkade
“Help ons bij een scherp e-commerce beleid
dat ons handvatten biedt bij het stimuleren van online aankopen binnen online webshops en
anderzijds bij onderbouwing in gesprekken
met de retailer.”
Beemster
“Op dit moment leveren we onze kaas
nog niet aan horeca foodservice,
hoe pakken we dit aan?
Boermarke
“Ontwikkel en introduceer afgeronde
new business concepten voor retail en/of foodservice”.
Van Der Moolen Foodgroup
“Hoe kunnen we het verhaal van
Van der Moolen nóg beter vertellen
aan potentiële klanten in foodservice”?
Oliehoorn
Hollandia Matzes
“Help ons inhoud te geven aan een
portfoliostrategie voor de categorie toast en crackers”.